Door de aanhoudende crisis, neemt ook in Nederland de armoede steeds toe. Van een vrolijk Kerstfeest is dan geen sprake. Voor 75 Apeldoornse gezinnen hebben we de afgelopen kerst een lichtpuntje laten zijn door een goed gevulde boodschappen tas af te leveren. De tas was gevuld met een 30-tal producten. Een mooie actie. De distributie van de tassen is overgelaten aan een kerkelijke organisatie. Onze traditionele Sinterklaas avond stond afgelopen jaar in het teken van "Inpakken in plaats van uitpakken". Met vereende krachten zijn de 75 pakketten samengesteld
Hieronder de bedankmail van de commissie.

Lieve Lionesses en beste Lions,

De voorpret die we zelf gehad hebben tijdens de inpakavond heeft zich gisteren doorvertaald naar Kerst-voorpret bij 75 gezinnen in/rond Apeldoorn.

Bettie, Karin en Rudolpha zijn gisteren getuige geweest van veel dankbaarheid en stralende gezichten tijdens de uitreiking van onze tassen.

Super!

Ik wil jullie mede namens Bettie, Jan, Nita, Rob en

Rudolpha, hartelijk bedanken voor jullie bijdrage(n) in welke vorm dan ook.

Als Tassencommissie kijken wij met veel plezier terug op de afgelopen drie maanden waarin we dit project met elkaar, als club, hebben weten te realiseren.

Wat ons betreft een project dat voor herhaling vatbaar is.

Wij zijn benieuwd of dat ook door jullie wordt gedeeld. Het is de bedoeling om het tassenproject begin volgend jaar te evalueren.